czwartek, 13 listopada 2014

Hi my new friends :)

Witajcie moi nowi przyjaciele :)

   Mam na imię Ola i to tak na prawdę jest mój pierwszy blog. Od zawsze lubiłam pisać, bo dzięki temu mogę wyrazić siebie, nikt nie zabroni pisać mi tutaj ani o sprawach politycznych a nawet o niebieskich migdałach.
   Bloga założyłam głownie dlatego, że czasem lubię oderwać się od rzeczywistości i przenieść si w odległy kraj internetu.
   Długo się zbierałam by zacząć pisać ten post, bo najzwyczajniej w świecie nie wiedziałam jak zacząć.
Ale skoro już mi się to udało to opowiem coś o sobie.
   Jestem zwyczajną piętnastolatką, która chce zilustrować społeczności fragment swojej nieskończenie wielkiej wyobraźni.
   Bardzo lubię czytać i mam na swoich półkach wiele książek, które zafascynowały mnie swoim przesłaniem i tym co znajduje się pomiędzy wersami.
   Kolejną rzeczą którą się interesuję jest DIY-czyli wszystko co można zrobić samemu. Mam na tym punkcie małą obsesje i jest to w pewnym sensie mój kotek.
   Jak chyba każda nastolatka interesuję się modą i nowinkami modowymi ze świata. Jednak w odróżnieniu od niektórych nie sugeruję się ubiorem znanych osób. Staram się wykształcić swój własny styl. Nie ukrywam, że lubię czasem poeksperymentować.
   Wolny czas spędzam z przyjaciółmi i razem z nimi realizuję moje szalone pomysły, po których nie do końca wyglądamy jak ludzie.
   Jeżeli nie czytam, piszę ani nie spotykam się z przyjaciółmi moją odskocznią od szarej rzeczywistości jest muzyka. Nie mam określonego gatunku muzycznego, bo nie lubię monotonni i co chwilę zmieniam moje upodobania.
   Moje życiowe motto to ,,Żyj chwilą nie żałuj niczego". Życie jest po to, by z niego korzystać. Jest tylko jedno i nie mamy możliwości przeżyć go jeszcze raz więc róbmy to czego nie zrobilibyśmy wczoraj, spełniajmy marzenie i nie zatrzymujmy się w naszej wędrówce.
   To chyba tyle o mnie. Tak patrząc na to co napisałam to wydaje mi się, że jednak nie jest to takie czarno-białe jak mi się wcześniej wydawało. Liczę na to, że będziecie odwiedzać mojego bloga i z chęcią zagłębicie się w lekturze kolejnego posta.

DO ZOBACZENIA :*










4 komentarze :

  1. Świetny pierwszy post /Lucy

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetne podejście do życia ;) wydaje mi się , że będę często zaglądać na twój blog ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka