niedziela, 1 marca 2015

February Instagram


Pamiętaj że po deszczu zawsze wychodzi słońce !


Uwierz w siebie, pokochaj siebie i żyj dla siebie !


Walentynkowy plan !

W przeddzień święta zakochanych dostałam od koleżanki "bony" na różnego rodzaju walentynkowe przyjemności. Ja i moja przyjaciółka postanowiłyśmy je wcielić w życie.

ŚNIADANIE DO ŁÓŻKA 
Chyba każda z kobiet marzy, by rano obudził ją zapach gofrów z bitą śmietaną i owocami. Jest to mały gest ze strony tej drugie osoby, a sprawi że cały dzień stanie się lepszy. 

PODRÓŻ
W ten dzień idealna jest podróż. Dzięki temu chodź na chwilę możemy się odciąć od otaczającego nas świata i pobawić się nie zwracając uwagi na to co pomyślą sobie o nas inni. 

KAWA
Nie wiem jak dla was, ale dla mnie kawa to najlepsza rzecz jaką kiedykolwiek wymyślił człowiek. Nie jestem żadną kawocholiczką, ale od czasu do czasu lubię wypić kubek gorącej kawy z ubitą śmietanką. Mam pewne wymagania co do kaw i mogę wam polecić kawiarnię Columbus, w której poza znakomitą kawą i wspaniałą atmosferą, spotkacie także przemiły personel.

ROMANTYCZNA KOLACJA
Ładny stolik w rogu pomieszczenia. Na nim estetycznie podane jedzenie. I do tego wymarzone towarzystwo. Czego chcieć więcej? 
U nas wyglądało to trochę inaczej, bo postanowiłyśmy zrobić kolację w domu. Upiekłyśmy pizze i zadzwoniłyśmy jeszcze po jedną koleżankę. Dobra zabawa przy pracy przyniosła oczekiwany efekt.

FILM
Komedia romantyczna? Dramat? Horror? Tak na prawdę film nie gra roli, gdy oglądasz go z osobą, w której towarzystwie czujesz się dobrze. 

Nie zdołałyśmy zrealizować wszystkich bonów tego dnia, ale nadrobiłyśmy je w kolejnych... :)

Ten dzień uświadomił mi, że walentynki nie są tylko świętem zakochanych. Para przyjaciół może się bawić tak samo dobrze. Więc nawet gdy nie macie jeszcze drugiej połówki, to w walentynki wyjdźcie z domu i zabawcie się


Nawet jeśli cały świat jest do niczego, to my jesteśmy najlepsi i to się liczy.



W lutym skończyłam czytać książkę Love, Rosie. Gorąco zachęcam was do jej przeczytania, bo jest po prostu fenomenalna! Ta historia, bohaterowie, sceneria i do tego specyficzny sposób pisania autorki... *.*
Po przeczytaniu książki obejrzałam film. Powiem wam szczerze, że spodziewałam się czegoś bardziej spektakularnego po ekranizacji tak wspaniałej historii... Rozumiem, że to może być tylko moje odczucie, bo innym się ten film podobał. 

Dobra książka to taka, po której przeczytaniu masz wrażenie, że właśnie straciłeś przyjaciela...


Pytasz co u mnie? Trochę się pozmieniało, swoje rozbite życie powoli układam w całość.
Jeżeli twój "Plan A" nie wypalił, alfabet ma jeszcze 31 liter. Wyluzuj!

Na luty miałam jeszcze kilka planów, które niestety nie wypaliły. Ale po kilkudniowym ubolewaniu nad tym stwierdziłam, że moje życie nie kończy się (mam nadzieje) jutro. Mam czas na zrealizowanie planów. Tylko muszę pamiętać, by nie odkładać wszystkiego na później bo czas płynie i kiedyś może go zabraknąć. 

Nigdy nie zabieraj człowiekowi wszystkiego co ma... Bo wtedy nie ma nic do stracenia i jest zdolny zrobić wszystko. 

Rules are made to be broken

Pod koniec miesiąca w mojej szkole była organizowana wycieczka do opery w Poznaniu. Od razu zapisałam się na listę uczestników z nastawieniem, że wycieczka będzie niesamowita. Moje oczekiwania co do niej były w zupełności zbyt małe. Gdy weszliśmy do pięknego budynku opery i zajęliśmy swoje miejsca na skórze poczułam dreszcze. Atmosfera tam panująca była hipnotyzująca. Gdy tylko orkiestra zaczęła grać pierwsze takty muzyki odpłynęłam. Scenografia, aktorzy i ich głosy były niesamowite. Gorąco wam polecam iść na Nabucco, gdy tylko nadarzy wam się taka okazja.



Stay. I need you more than you think.

Ostatni dzień tego miesiąca spędziłam cały dzień w łóżku. Rzadko mi się to zdarza, bo z reguły jestem cały czas zabiegana i ciężko znaleźć mi na coś czas, ale raz w miesiącu chyba każdy z nas powinien mieć taki dzień.





10 komentarzy :

  1. Kolejny świetny post. już się tak przyzwyczaiłam do tego, że w każdym jest coś ciekawego, że codziennie tylko sprawdzam czy czegoś nie dodałaś^^ Uwielbiam cie, a każdy cytat, każde zdanie ma w sobie coś, co daje mi energię do życia.♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post jak zawsze ;* heheh świetne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne zdjęcia :D Bardzo fajny pomysł z comiesięcznym instagramem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny fantastyczny post !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post tak fajnie się czytało czekam na więcej <33
    Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny blog :)

    Obserwujemy? Zacznij i poinformuj nas na blogu, a na 100% się odwdzięczymy! :) http://immhfashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny mix zdjęć :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny mix :)
    Mogłabyś poklikać w linki choies ? To dla mnie ważne :)
    http://karrrblog.blogspot.com/2015/03/spring-with-choies.html
    Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia!
    co powiesz na wspólną obserwację?
    Daj znać u mnie
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia ( jak zawsze :) )

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka