czwartek, 14 maja 2015

I'm princess !


"-Mum, why the Best people die ?
-When you are in the garden which flower do you pic?
-The most beautiful ones"



Chyba każda dziewczyna, gdy była mała mówiła ze jest księżniczką.
Moja babcia, z racji tego że często podróżowała w czasie mojego dzieciństwa zawsze powtarzała że jak znajdzie księcia, który będzie dla mnie wystarczająco dobry to mi go przywiezie.
Zawsze bardzo się cieszyłam i czekałam. Teraz widzę, że było to pewnego rodzaju odwrócenie uwagi od tego, że babcia wyjeżdża, a że z nią mieszkałam i byłam na prawdę blisko przysporzyłby mi wiele łez. Ale nie patrząc na to fajnie było czekać na powrót i MOJEGO KSIĘCIA.
No niestety tak się złożyło, że dzieciństwo mija, a ja księcia nadal nie mam.
Dlaczego? Bo nie ma na świecie idealnego księcia, a ja nie jestem księżniczką.




Każda dziewczyna marzy o księciu z bajki , szkoda tylko że okazuje się on być idiotą....


Może zacznijmy od tego jaką powinna być księżniczka.
Większość od razu powiedziałby, że powinna być dobrze wychowana, umiejąca zachować się w towarzystwie, dobrze się prezentująca.
Ale czy nie są to tylko stereotypy?
Być może, ale prawdą jest, że nie mogłaby się pokazać jakimś ważnym osobą i całemu światu gdyby taka nie była.
Wszystkie dziewczyny zazdroszczą księżniczką, a księżniczki zazdroszczą normalnym dziewczyną.
Dlaczego?
Bo normalne dziewczyny nie wiedzą jak wygląda życie księżniczki. Może teraz jest to bardziej rozpowszechnione, bo jest bardzo wiele książek i filmów na ten temat, ale dalej wiele osób się łudzi, że największe zmartwienia księżniczek to w co się dzisiaj ubrać.
Życie księżniczki wiąże się z wieloma wyrzeczeniami, które dla nas są czymś normalnym.  Nie mogą wyjść z koleżankami na pizze, ani z chłopakiem do kina. Mają bardzo ograniczone ruchy , bo prawdopodobnie na każdym kroku są śledzone.


Skoro życie księżniczek jest takie 'idealne', to czemu każda mała dziewczynka chce nią być?


Myślę, że jest to spowodowane między innymi niewiedza o ich prawdziwym życiu. Chodzież drugim powodem może być to, że chyba każda dziewczyna lubi ubrania, a księżniczki mają w swoich ogromnych szafach bardzo dużo ślicznych sukienek.
To chyba nie jest wystarczający powód, ale dla małego dziecko to na prawdę się liczy.
Być może zależy to od tego, że chyba żeńska część społeczeństwa chce być traktowana jak księżniczka, czyli przede wszystkim z szacunkiem.


Ale niektórzy nie uważają księżniczek jako coś dobrego. Patrząc na postacie księżniczek wykreowanych przez Disney'a to one tylko czekają, aż książę przyjdzie do ich domu. Nie wykazują żadnej inicjatywy. Wprowadzając to w realny świat wyglądałoby to tak, że dziewczyna siedzi w domu i cały czas sprząta, a pewnego dnia raz wyjdzie z domu i bum ma już męża. Nie krytykuje tutaj bajek Disney'a, bo są one na prawdę świetne, no ale odzwierciedlenia w rzeczywistości nie mają i chyba każdy powinien o tym wiedzieć.


Po za tym maluch przeistaczający się w księżniczkę, może pokazać swoje potrzeby. Zwykłymi słowami: 'Nakazuje ci przeczytać mi książkę', albo ' księżniczka życzy sobie być sama' pokazują to, czego będąc sobą, by nie ukazali. W ten sposób łatwiej dostrzec ich aktualny humor, czy problemy. Ale trzeba pamiętać, żeby nie przesadzać z ty udawaniem, bo potem ciężko będzie się wygrzebać z tego udawania.


xoxo

23 komentarze :

  1. Cudowne zdjęcia! :)

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z CHOIES w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny post !
    Mysle, ze jednak zawsze gdzies w nas bedzie ta potrzeba bycia ksiezniczka, aby ludzie sie na nas patrzyli z podziwem, blyszczec w swietle fleszy, ubrac przepiekna suknie balowa i zatanczyc ze swoim ksieciem na balu. Ktora z nas nie chcialaby spac na satynowej poscieli otoczona miliardem miekkich poduszek?

    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny post, w ogóle bardzo mi się tu podoba, więc będę wpadać tu o wiele częściej! :)

    Zapraszam do mnie na mini konkurs na promowanie ♥
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny post z fajnymi ilustracjami :) ciekawie piszesz i dobrze się Ciebie czyta :)
    co powiesz na wspolna obserwacje? :)
    pozdrawiam,
    Vivi :)

    Vivienne Night Blog
    www.viviennenight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz cudowny nagłówek bloga! Świetne zdjecia:*
    obserwujemy?:)

    zapraszam na post:
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/05/wonderful-views-bps.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post, fajnie się go czytało :) I fajną ' wymówkę' miała Twoja babcia :D

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jak byłam mała to oczywiście marzyłam by być księżniczką, z wiekiem i zdobytą wiedzą moje zdanie się zmieniło :D
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :* Daj znać u mnie!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia, jak byłam mała to chciałam być księżniczką, ale teraz już raczej nie :0
    Co powiesz na wspolna obserwacje?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    Pozdrawiam!
    http://polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawy wpis, taki życiowy, prawdziwy.. ale ja i tak wierzę w to, że znajdziesz idealnego faceta, którego nazwiesz księciem.. chociaż mój nie lubi tego określenia.. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, kazda księżniczka kiedyś doczeka sie księcia :)
    Może wspólna obserwacja ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne zdjęcia i bardzo dobrze napisany post-gratuluję gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawda, że słowo 'ksieżniczka' kryje za sobą wiele skrytych, prawdziwych i trudnych kwestii związanych z rzeczywistością:c

    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia, tak każda dziewczyna chciałaby być "księżniczką" dla swojego "księcia" ;D
    Mój blog---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny blog :) Świetny post ;)
    Zapraszam do mnie http://sylwiasyla.blogspot.com/2015/05/wiosnax2.html :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super post, też się ostatnio zastanawiałam nad prawdziwym byciem księżniczki, które niejednokrotnie przypomina jednak życie w złotej klatce...
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten szacunek najbardziej do mnie przemawia, tj. mam wrażenie, ze ma duże znaczenie. Z księżniczką, wydaje się, każdy się liczy, a ludzie lubią czuć, ze są ważni
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy post, bardzo interesujący ;) Super zdjęcia!
    Pozdrawiam!
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla małych dzieci księżniczki są zawsze szczęśliwe. Gdyby były cały czas smutne to raczej nikt nie chciałby być księżniczką.

    http://aaurilaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś bardzo ładnie ubrana na tych zdjęciach :)
    Zapraszam do mnie fashiongllam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka