sobota, 6 czerwca 2015

May Instagram



Maj już za nami, czyli kolejny miesiąc bliżej wakacji. Nie spodziewałam się że minie tak szybko.
Tradycyjnie miesiąc zaczęłam majówką.  Całe dni spędzone z przyjaciółkami, wspólne śniadanie, potem szybki obiad, a na koniec ognisko i pieczenie kiełbasek. Idealnie.

Po długim weekendzie wypoczynku przyszedł czas na szkołę. Ale to nie był koniec świata, bo z racji tego że w tym czasie były matury organizowano wiele wycieczek.

Pierwszą wycieczką był wyjazd do Poczdamu. Jednak z racji tego, że o Poczdamie był osobny post załączam do niego tylko link.

Kolejna wycieczka była do parku krajobrazowego w okolicach mojego miejsca zamieszkania. Może nie była to najlepsza wycieczka w moim życiu, ale nie było tak źle.  Nawet nie wiedziałam, że w okolicy jest tyle ciekawych miejsc i pięknych krajobrazów.
Może to wydaje się dziwne ale większość z nas nawet nie zna swojej okolicy.

Maj to także miesiąc, który poświęciłam na wizyty u lekarza. Stwierdziłam, że to najwyższy czas żeby zrobić coś z moimi nadgarstkami, które bolą mnie z niewiadomego powodu.
Na jednej z wizyt spotkałam bardzo miłego lekarza, z którym można było porozmawiać.  Opowiedział mi kilka śmiesznych historii, które przeżył podczas ostatnich lat swojej pracy. Na koniec padł temat tego co chce robić w przyszłości.  Mówiłam o tym, że tak na prawdę jeszcze się na nic nie zdecydowałam, ale myślę nad medycyną lub czymś związanym z matematyką. Gdy już wychodziłam powiedział , że może spotkamy się w przyszłości na jakiś wykładach lub może nawet w jednym szpitalu, jeśli jednak zdecyduje się iść na medycynę.
W tym momencie zaczęłam bardziej rozmyślać nam moja przyszłością i coraz częściej widzę siebie jako lekarza.

Ale to nie był koniec moje przygody ze szpitalami, bo może tydzień później odwiedziłam w nim moją przyjaciółkę. Z racji tego że szpital znajduje się kilkadziesiąt kilometrów od mojego domu.  Razem z przyjaciółką pojechałyśmy do niej pociągiem, a później autobusem miejskim. To była moja pierwsza jazda takim autobusem i do tego w połowie drogi się zepsuł. (Jednak głupi to ma szczęście )

Myślicie że to już koniec?
Niestety nie.
Dwa dni później znów byłam w tym szpitalu , tylko że tym razem z pękniętą kością nadgarstka prawej ręki i mocno stłuczoną lewą.
Jak to zrobiłam ?
Spadam ze schodów.  #Olageniusz 
I tak przez 10 dni chodziłam z jedną ręką w gipsie, a drugą zabandażowaną. Jaki był plus?
Nie musiałam pisać sprawdzianów i kartkówek!

Na zewnątrz coraz więcej słońca, więc stwierdziłam, że to czas na zmiany.
Jakie?
Postanowiłam, że najwyższa pora ściąć włosy. Chciałam krótkie, ale było mi ich bardzo szkoda (w końcu się do nich przywiązałam), więc skróciłam je do ramion.

Na koniec miesiąca razem ze szkołą pojechaliśmy na wycieczkę do poznańskiej opery na widowisko baletowo-operowo-akrobatyczne Alicja w Krainie Czarów. Najbardziej zachwyciły mnie małe dzieci na wielkiej scenie. Mimo, że były drobne niedoskonałości dzieciom się wszystko wybacza, a do tego były tak słodkie, że nie wypadało się na nie gniewać.

I tak minął cały maj. Mam nadzieję, że czerwiec obędzie się bez wizyt w szpitalu. Do zobaczenia :*
xoxo

17 komentarzy :

  1. ciekawie piszesz, zostaje na dłużej :)
    pozdrawiam
    Ajina Blog
    Mój blog KLK

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia!
    Także mam nadzieję że czerwiec obejdzie się bez wizyt w szpitalu! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie --->

    http://julialukaszek-okay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zły maj, mój wydaje mi się
    tak odległy ze nawet go nie pamiętam :)
    świetne zdjęcia <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem warto wprowadzać zmiany np. takie jak ścięcie włosów, włosy i tak odrosną, a kto wie, może tak będzie ci lepiej :) Fajny mix
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  5. huhu widze fajny maj miałaś :}
    ambitne plany, myslalas nad specjalizacja {onkolog, chirurg, ginekolog}?
    zapraszam do mnie :}
    http://szarpana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia ,zazdroszczę wycieczki :P
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne Zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zwariowany trochę ten maj... wracaj do zdrówka ;)

    supersubi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super podsumowanie, z tym gipsem to trochę niefajnie, ale ja bym się cieszyła ze względu na wf XD
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdjęcia i ciekawie się czyta co piszesz <3

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka