sobota, 13 czerwca 2015

Yesterday, Today, what Tomorrow ?






Yesterday

To co się zdarzyło wczoraj, rok temu, a nawet to co
przed chwilą to już przeszłość. Ma ona bardzo duży wpływ na nasze życie, bo to w niej wszystko się ukształtowało.
To w niej popełniliśmy błędy.
 Ale w niej też spędziliśmy najlepsze chwile swojego życia. To wszystko co się kiedyś wydarzyło zostanie w nas na zawsze. Może nie będziemy pamiętać wszystkiego, ale te najważniejsze rzeczy zawsze pozostaną w naszej pamięci. Pierwsze smutki, ale też dużo radości.
Nie można zmienić przeszłości, ale przeszłość zawsze może zmienić ciebie.
 Nie możemy cały czas się zamartwiać tym ,, Co by było gdyby...." to nie ma sensu. Musimy zrozumieć ze wszystko dzieje się z jakiegoś powodu. Teraz ktoś mógłby zapytać czemu jest tylko smutku? Bo po tym wszystkim już wiemy jakich błędów nie popełniać. Prawdą jest, że to ciosy od życia i bolesne doświadczenia pozwalają nam dorosnąć.

Today

Gdybyście mieli szansę zacząć cale swoje życie od początku skorzystalibyście? Ja chyba nie skorzystałabym z tego daru losu.
 Dlaczego?
 Bo i tak bym popełniła inne błędy. Co za różnica jakie. Błędy popełnialiśmy, popełniamy i będziemy popełniań. Człowiek uczy się na błędach, a nikt nie może nam zabrać tego czego się nauczyliśmy.
Dla mnie liczy się dzisiaj. Oczywiście myślę tak samo o przyszłości, jak i o przeszłości ale wiem że najważniejsze jest tu i teraz.  Bo po co nam przyszłość skoro za chwile możemy umrzeć.  Może to trochę dramatyczny przykład, no ale taka prawda. Nie widzę sensu planowania przyszłości gdy nawet nie wie się czy dożyjemy jutra.
Moja mama, gdy pytam ja o rzeczy , które dotyczą wydarzeń w niedalekiej przyszłości odpowiada przeważnie to samo.
Na przykład.  Pytam się czy będzie mogła mnie zawieźć do koleżanki po jutrze . A ona odpowiada że nie wie czy dożyje jutra.
Wszystko oczywiście powiedziane jest z nutą humoru , ale gdyby się głębiej zastanowić to te słowa na prawdę mają wielki sens. Nikt nie zna dnia, ani godziny.
Więc co nam zostało?
Cieszmy się chwilą. Nie żałujmy niczego. Chwytajmy dzień i spełniajmy marzenia.






What Tomorrow?

Jak będzie wyglądał świat za 10 lat?Co będzie jutro?
Czy dożyję ślubu moich dzieci?
Przyszłość to jedna z niewielu rzeczy, które przerażają każdego człowieka. Tak na prawdę nikt nie wie co się stanie za minutę, tydzień albo rok. Wszystko to dla człowieka jedna wielka tajemnica. Ale jedno jest pewne. To co się dzieje teraz, a za chwilę będzie przeszłością ma wpływ na to jaka będzie nasza przyszłość.
Skomplikowane? Wcale nie.
Od naszych wyborów zależy jak potoczy się nasze życie. Robiąc krok w przód jesteśmy bliżej celu.
Co jest najważniejsze w przyszłości. Marzenia. Trzeba dążyć, by je spełniać, a moment w którym zostaną spełnione będzie jedną z najpiękniejszych chwil.
Pamiętaj! Przyszłość jest w twoich rękach.



Przeszłość przeważnie smuci .
Teraźniejszość przytłacza.
Przyszłość przeraża.

xoxo


14 komentarzy :

  1. Niestety tak jest, że te najgorsze momenty pamiętamy nawet przez całe życie, a te miłe już nie za bardzo, a szkoda! Mnie też przyszłość przeraża :/ śliczne zdjęcia, bardzo mi się podobają!
    pytałas o obserwację, ja już, teraz ty ;)
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sylizacja !
    Pytałaś o wspólną obserwację ja JUŻ
    i czekam na UCZCIWY rewanż !
    http://patrycjabunt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To takie prawdziwe, co napisałaś. Tak naprawdę wszyscy dążymy do jednego - do śmierci. Ale przeszłość ma także jeden bardzo ważny, szczególny plus: to ona stworzyła nas, mnie i Ciebie, nas wszystkich takich, jakimi teraz jesteśmy i nieustannie tworzy. Gdyby nawet nie jedno małe wydarzenie, każdy byłby inny, sądzę, że warto się nad tym zastanowić.
    ღ jestebatmane blog ღ

    OdpowiedzUsuń
  4. nice post
    new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/06/sexy-summer-heel-sandals.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo boję się przyszłości :/ Świetnie napisane :*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy post, miło się czyta :)
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mądry i ciekawy post, u nikogo takiego nie widziałam
    Zapraszam do zaobserwowania mojego bloga: http://dosiadudkowska.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post ! Na pewno zostane tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy post ;-) .Mnie przyszłość zdecydowanie przeraża.
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy post ;-) .Mnie przyszłość zdecydowanie przeraża.
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy post ;-) .Mnie przyszłość zdecydowanie przeraża.
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie skorzystałabym z takiej szansy. Moje życie nie jest może idealne, ale ma za sobą taki bagaż doświadczeń, dzięki któremu stałam się o wiele lepszą osobą niż trzy lata temu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. post ciekawy ale... well trochę chaotyczny, to co było to się stało, to co będzie jest tym co sobie wykujemy sami i moim zdaniem koniec, ale fajnie, że starasz się być opiniotwórcza :)
    pozdrawiam,
    Vivi:)
    Vivienne Night Blog
    BLOG | BLOGLOVIN' | TWITTER | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka