czwartek, 30 lipca 2015

Julia !

Autorką dzisiejszego posta wyjątkowo nie jestem ja, a Julia. Zapraszam do miłej lektury, a na jej blogu możecie znaleźć post mojego autorstwa, zapraszam !

Większość ludzi czuję się niekomfortowo, gdy ma opowiadać o sobie, czy coś takiego. Jednak ja nie. Uwielbiam mówić o sobie, ale nie by chwalić się czymś, tylko po to, żeby ludzie mnie poznali bliżej, więc zapraszam do przeczytania kilku informacji na mój temat ! :)


Więc jestem sobie piętnastoletnią marzycielka, którą rodzice nazwali Julia, a urodziny obchodzę między dniem kobiet, a dniem mężczyzn, czyli 09.03.
Skoro Julia, to wypadałoby, żebym miała swojego Romea. Los tak chciał, że mój Romeo nazywa się Sebastian i jesteśmy ze sobą już prawie pół roku :)







Mam młodszą o 8 lat siostrę Igę i brata Michała młodszego ode mnie o 13 lat. Gdyby ktoś pytał, ta na prawdę spora różnica wieku jest uciążliwa ;-;
Moją największa pasją od zawsze jest taniec. Kiedyś tańczyłam disco dance, później tańce ludowe, a na końcu hip-hop. Niestety już nie tańczę, ale nie powiem, że nie kocham tego robić.
Teraz gram w piłkę ręczną i siatkówkę z zamiłowania, no i piłkę nożną, ale do tego niestety jestem przymuszana przez panią od w-f.
Nie mam ulubionych rzeczy. Nie potrafię się ograniczyć do czegoś jednego "naj".
Więc wymienię kolory, które bardzo lubię : niebieski, czerwony, czarny, biały, szary, miętowy, lawendowy, pudrowy różowy i pudrowy niebieski
Najczęściej słucham polskiego rapu, ale nie powiem, że  inne gatunki muzyczne omijam szerokim łukiem. Słucham MUZYKI, a nie GATUNKÓW.
Uwielbiam robić zdjęcia, szczególnie ludziom, jednak wolę gdy to ja jestem fotografowana. Mogłabym stać przed obiektywem 24/h 
Jestem szczera do bólu. Jeśli coś mi nie pasuję mówię o tym od razu.

Okulary nosze od czwartego roku życia. I prawdopodobnie będę musiała je nosić do końca życia.
Nie udaję kogoś kim nie jestem. Jeśli ktoś mnie polubi to za prawdziwą mnie, a nie za kogoś innego, za kogo się podaję.
Nienawidzę fałszywości i kłamstwa, a już szczególnie łamania obietnic.
Jestem strasznym leniem i łasuchem. Połączenie to chyba idzie w parze zawsze.
Każdego dnia muszę wypić przynajmniej jedną kawę i jedną herbatę inaczej nie umiem funkcjonować normalnie.
Jestem typem osoby wrażliwej z twardą dupą. Mimo wielkiej wrażliwości wiele mogę znieść, ale do pewnych granic. Jak się je przekroczy, to jest bardzo źle.


Nie lubię być porównywana do kogoś. Jestem jaka jestem. Jestem sobą i proszę nie porównywać mnie do innych ludzi.
Mam kompleksy, jak chyba każdy. Jednak najważniejsze jest dla mnie to, że podobam się tej jednej najważniejszej dla mnie osobie, a wtedy te kompleksy nie mają już takiego znaczenia.

Myślę, że to co tutaj napisałam w zupełności wystarczy na mój temat :)

8 komentarzy :

  1. świetny post, można się z niego o tobie sporo dowiedzieć :)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zaprasza, nowy post z crop topami z Dresslink ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałem nigdy o twoim blogu, ale wydaje się ciekawie więc pewnie zajrzę :)
    http://polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę szczęścia i wytrwałości w związku

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia z chłopakiem ♥
    Proszę o kliknięcia w linki i banerki ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/2015/07/wspopraca-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jesteś uroczą parą <3
    Kliknij TU
    albo TU, oraz zapraszam na mojego bloga:
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem sporo rzeczy napisałaś o sobie. O tak, nie ma co Cię czy kogoś porównywać do innych, jesteś przecież sobą i tylko sobą. Też noszę okulary :) A taka duża różnica wieku może naprawdę dać w kość
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, zajrzę chętnie :)
    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę. :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/08/wishlist-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna młodziutka para ;)
    miło popatrzeć :)

    zapraszam do nas http://wobiektywiezycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka