czwartek, 9 lipca 2015

June Instagram!

Pierwsze skojarzenie z czerwcem? Początek wakacji! Ale to dopiero na koniec. A teraz od początku.

Pierwszy czerwiec- Dzień Dziecka. Chyba każdy z nas ma w sobie coś z dziecka, dlatego to święto każdego z nas. Co roku rodzice mają problem co kupić mi na ten dzień. W tym roku postanowili, że zainwestują w skuter.
Moja reakcja? dsjvbjksdbnvoisdjcklsdnv
Strasznie się cieszyłam, bo z racji tego, że mieszkam kilka kilometrów od miasta rodzice często nie mieli czasu, żeby mnie zawozić. A teraz? Czuję się taka niezależna, gdy mknę ulicą moją Pszczółką. Tak nazwałam mój skuter Pszczółka.

Długi weekend tak jak majówkę spędziłam z przyjaciółmi z nimi nigdy się nie nudzisz, mimo że wasze czynności wydają się zwyczajne. Opalane, chlapanie wodą, słuchanie muzyki, spacery, rower i wiele więcej. Zwyczajne prawda? Ale powiem wam z własnego doświadczenia, że takie nie jest. Na przykład kto powiedział, że opalane jest normalne? No może przeważnie jest, ale gdy się obleje kogoś słodkim napojem to już nie to samo. Podobnie jest ze wszystkim, bo z przyjaciółmi wszystko jest ciekawsze!

17 czerwca moja przyjaciółka miała urodziny. No jak zwykle zresztą prezent nie przyszedł na czas, ale wspólnie spędzone w tym dniu chwile wszystko nadrobiły. Upiekłam szybko ciasto, kupiłyśmy bransoletkę i poszłyśmy na spotkanie. Było bardzo fajnie, mimo że nie miałyśmy sporo czasu, bo jak wiadomo szkoła. Ale mam nadzieję, że kolejne urodziny będziemy świętować uroczyściej.

Pierwsza kąpiel w morzu zaliczona! Wycieczka z klasą mojej siostry i Dominiką jak najbardziej zaliczam do udanych. Zdjęcia, plaża, morze i dobra zabawa. Idealne połączenie. Wyjechaliśmy wcześnie rano i myśleliśmy, że ta wycieczka będzie jednym wielkim niewypałem bo od samego ana padał deszcz. Ale jak się okazało, gdy dojechaliśmy zaczęło się rozpogadzać i było tak ciepło, że kąpaliśmy sie w morzu. Było bardzo fajnie. Ja osobiście uwielbiam morze i plażowanie. Mogłabym siedzieć całymi dniami na złotym piasku i wygrzewać się w promieniach słońca.

Ostatni tydzień szkoły... tak na prawdę pojawiłam się w niej może na trzy godziny, no bo musiałam. A poza tym byłam w domu i już czułam wakacje. Po uroczystym wręczeniu świadectw poszłam z przyjaciółmi na lody i grzanki. Mieliśmy iść całą klasą, ale jak to zawsze bywa coś komuś wypadło, to ktoś inny nie mógł, a jeszcze ktoś gdzieś wyjeżdżał. No ale było bardzo fajnie i cieszę się że tak zakończyłam rok szkolny !

No i wakacje! To chyba najlepszy i najbardziej wyczekiwany przez każdego czas. W ostatnim tygodniu czerwca, a co za tym idzie pierwszym tygodniu wakacji przygotowywałam się do wesela. Paznokcie, fryzjer i te sprawy. Wstawiam zdjęcie z panem i panią młodą,
a szczegółów wyczekujcie w July Instagram !


xoxo


4 komentarze :

  1. Pierwsza kąpiel w morzu *,* też bym taką zaliczył, hah :D świetny przegląd :)
    http://polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju świetne zdjęcia <3
    przydałaby mi się taka kąpiel! :D
    http://one-day-to-my-life.blogspot.com/2015/07/moj-makijaz-i-rzeczy-ktorymi-uwielbiam.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mix zdjęć :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka