poniedziałek, 13 lipca 2015

She always be there for you!

Mieliście uczucie, że wszystko wokół was się wali i jesteś sam?
Wiecie co jest najlepsze w tym naszym fałszywym świecie? Mama! Bo nawet jeśli na co dzień nie umiecie znaleźć wspólnego języka, to w najgorszych chwilach ona zawsze wie co powiedzieć

She's always in my heart.
Może nie okazujemy tego na co dzień , ale to właśnie ona jest jedną z najważniejszych osób w naszym życiu. To ona dała mu początek. I mimo tego, że czasem się z nią sprzeczamy to i tak zawsze pozostanie w naszym sercu. W jednej chwili się nienawidzimy, ale po minucie znów jest naszą najlepszą przyjaciółką. 

She can tell when I have problems. 
I mimo że niektórzy z wam mi nie uwierzą to jest prawda ! 
Przykład z mojego życia. Pokłóciłam się z przyjaciółka i to nie była kłótnia o takie same buty tylko coś poważniejszego. Siedziałam w pokoju cała zapłakana i nagle weszła mama. Ni z tego, ni z owego usiadła obok i mnie przytuliła. Dowiedziała się o całej sytuacji i mimo moich protestów nie wyszła i nie zostawiła mnie samej. Pomogła mi gdy tego potrzebowałam. 
I tak jest z każdą mamą. Gdy tego potrzebujecie zawsze będzie . Nie ważne co zrobicie. Możecie na nią krzyczeć, ranić ale mimo wszystko ona zawsze będzie przy was. 

She knows when I am down.
Wydaje mi się, że każda mama ma ców w rodzaju szóstego zmysłu. Potrafi wyczuć kiedy jest źle z jej dzieckiem. Nie ważne czy jest ono blisko czy daleko. To coś silniejszego od niej. Czasem w różnego rodzaju filmach możemy zobaczyć jak mama wie, że coś stało się jej dziecku zanim dostanie taką informację. Dziwne? Może i tak, ale w stu procentach prawdziwe.

Sometimes I want to tell her: 'I love you', but I'm afraid to let it show 
Z biegiem czasu coraz ciężej jest powiedzieć rodzicom kocham cię. Nie wiem dlaczego. Może dlatego że słowo kochać nabiera większego znaczenia i w pewnym sensie boimy się go używać.  

Sometimes it's hard to find the right words to express how much Mum means to you.
Nie jest łatwo ująć w słowa co tak naprawdę do niej czujemy i jak jest dla nas ważna. Ale to nie jest problem , bo ona wie że ją kochamy i że nie potrafilibyśmy bez niej żyć. Jednak trzeba pamiętać że trzeba o tym przypominać bo miło jest gdy ktoś mówi ci jak bardzo cie kocha .


It's always reassuring to know that a mam love is unconditional. 
Miłość nie ma granic. A matczyna miłość tym bardziej. Nie ważne czy zrobisz coś źle czy dobrze . Ona zawsze będzie cię kochać tak samo a nawet mocniej. Tak to już jest. 

Mother is the bank where we deposit all our hurts and worries. 
Możemy jej powiedzieć wszystko. Jest lepsza niż najlepsza przyjaciółka, bo mamy pewność że zawsze nas wesprze i zostawi to dla siebie.

A Mum is our first teacher. 
Nauczyła nas wszystkiego co teraz umiemy. Mówić, czytać , pisać , chodzić i załatwiać się w toalecie. Nauczyła nas co to jest dobro a co zło.  

Whether your Mum gave birth to you or not no difference- a Mum is a Mum !
Wiele kobiet nir może mieć dzieci. Decydują się wtedy na adopcje. I gdy już zabiorą to dziecko do domu nie myślą o tym ze to nie one je urodziły. Kochają je jeszcze bardziej , dają mu to co najlepsze. 

I belive in love at first sight, because I love my Mum since I opened my eyes...
Małe dzieci kochają swoje mamy bez względu na to jakie są. Sa dla nich najładniejsze , najmodniejsze i najlepsze.


Więc nie rozumiem jak można o niej mówić 'moja stara'. Zastanów się zanim to powiesz bo właśnie ona przez 9 miesięcy nosiła cię pod sercem znosząc trudy ciąży. Zarywała dla ciebie noce, dbała o ciebie, troszczyła się jak o największy skarb, gdy ty płakałeś ona płakała z tobą. Nie mogła wziąć od ciebie urlopu i pracowała na pełny etat. Oddałaby za ciebie życie, gdybyś tego potrzebował. Miej do niej szacunek, taki sam jaki ona ma do ciebie.

xoxo






4 komentarze :

  1. super blog <3 zapraszam do mnie flawlessbananaa.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, mama zawsze jest. Nieważne jak poważna sytuacja by była :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka