niedziela, 20 września 2015

I'm only human

Z tego co wiem...



Popełniam błędy, czasem jestem nieznośna, ale też mam wiele zalet, ale ich się już nie dostrzega, bo stały się one codziennością. Czasem zastanawiam się jakby było, gdybym była nieznośnym dzieckiem, które sprawia same problemy. Nie mówię, że jestem idealna, ale od zawsze dobrze się uczyłam, a rodzice nie mieli ze mną większych problemów. Ale co by było jakbym była szkolnym łobuzem? Co by było jakbym piła i paliła? Jakby wyglądało teraz moje życie?
Nie wiem. Nie wyobrażam sobie siebie takiej. Po prostu jedni ludzie są tacy, a drudzy inni. Nie ma jakiejś zasady. Każdy ma wolną wolę i wybiera to jak będzie wyglądało jego przyszłe życie.

To nasz wybór jak będziemy wyglądać w przyszłości. Czy będziemy prawnikami, czy też może będziemy zamiatać ulicę. To od naszych ambicji w szkolnym wieku zależy jak będzie się toczyło nasze życie. Czy będziemy mogli ledwo łączyć koniec z końcem, czy będziemy mogli sobie pozwolić na więcej. Tu nic nie zdziałają rodzice i ich ambicje. Bo nawet jeśli byłyby one wielkie, to i tak nie wystarczą dla dwóch osób.

Nie ma ludzi nieomylnych i każdy popełnia błędy. Możemy sobie uświadomić o nich trochę późno, ale zawsze jest czas, żeby je naprawić. Może nie będzie idealnie, ale zawsze może być lepiej. Trzeba mieć do wszystkiego optymistyczne podejście.


Nie żyjemy po to, żeby przeżyć, tylko po to żeby żyć. Nie traktujmy życia jak kary tylko jak dar. Pomyśl tylko ile razy byłeś o krok od śmierci? Możesz sobie nawet z tego nie zdawać sprawy, ale śmierć czyha na każdym kroku i trzeba pamiętać o tym, żeby się nie bać iść dalej, bo może nas ona dogonić.
 
W sytuacjach, gdy jest nam źle i utrzymuje się to przez długi czas, nie mamy już sił by płakać i się zamartwiać. Stwierdzamy, że lepiej jest się fałszywie uśmiechać, niż znosić współczujące spojrzenia ludzi. Ludzie potrafią się zmuszać do uśmiechu, ale to szczery uśmiech jest zdrowy.
Wystarczy szczerze się uśmiechnąć, by druga osoba się uśmiechnęła. Dlaczego? Bo szczęście jest zaraźliwe.

Ludzie potrafią być jak maszyny. Ich życie opiera się na rutynie i mechanicznych czynnościach. Każdy dzień wygląda tak samo. Nie czują nic i czekają na koniec.



POTRAFIĘ NIEŚĆ CAŁY ŚWIAT NA SWOICH RAMIONACH

Sprostam temu wyzwaniu i mimo,że jestem tylko człowiekiem dam radę. Wielu mówi, że nie dasz, ale nie dowiesz się, jeśli nie spróbujesz. Wygranym jest ten, który jest na starcie.

Jestem tylko człowiekiem. Popełniam błędy,ale się na nich uczę i żyje dalej, bo nie chce marnować życia. Mam tylko jedne i to czego się w nim nauczę będzie moje. I nikt mi tego nie odbierze. I pamiętam o tym zawsze, bo po to żyję. Żyję, by na końcu być z siebie dumnym i powiedzieć: 
,, Tak ! Moje życie jest wspaniałe",
 a potem umrzeć. 


11 komentarzy :

  1. Każdy powinien być sobą i żyć tak jak uważa to za słuszne ;)
    Bardzo ładne zdjęcia ;*
    Pozdrawiam! :D
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje posty są genialne ! Jestem w szoku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo optymistyczny i motywujący post
    jestem zdania że nie musimy być we wszystkim idealni
    powinniśmy być sobą, starać się być jak najlepszym ale
    być sobą ;) świetne zdjęcia <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. great post
    GFC you want to follow and keep in touch ?
    let me know and I follow back!
    http://www.mosaictrends.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądry i piękny post! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kliknięte ! :*

    http://www.czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mądrze. ♥ Ładne zdjęcia. ;)
    Pozdrawiam.

    ironimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja ;) Post bardzo fajnie się czytało i zgadzam się z tobą. :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam anitafafara.blogspot.com ;)
    Podoba mi sie jak piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka