czwartek, 3 września 2015

afaik ♡ it!: August

Film: Keith


Życ szybko, umierać młodo...
Siedemnastoletnia Natalie jest idealną dziewczyną. Nienaganne zachowanie, doskonałe oceny, ładna, trenuje grę w tenisa. Poznaje chłopaka, Raffa, który jest równie inteligentny i jest wręcz stworzony dla niej. Więc co się stało w jej idealnym życiu? Keith się stał. Chłopak o specyficznym poczuciu humoru i dziwnym podejściu do życia. Zostają partnerami na chemii. Jego zachowanie intryguje dziewczynę w takim samym stopniu jak denerwuje. Z czasem zaczynają się spotykać poza szkołą. Natalie spędzając coraz więcej czasu z ekscentrycznym chłopakiem zaczyna sobie uświadamiać, że może robić w życiu więcej niż tylko grac w tenisa i być w najlepszej szkole. To wymarzone żyje jej ojca, a nie jej. Przekonuje także Keitha, żeby nie marnował swojego potencjału i szedł na studia.


Na początku historia wydaje się prosta. Chłopak, który przeżywa okres buntu chce się zabawić z mądrą i niewinną dziewczyną. Chce zniszczyć jej idealne życie, bo sam owego nie doświadczył.  
On i ona są swoimi przeciwieństwami, które się dopełniają. Jak ogień i woda. 

Film pokazuje miłość siedemnastolatków, która jest skazana na rozstanie. Uświadamia nam, że mamy ograniczoną ilość czasu i musimy go wykorzystać w stu procentach, bo potem będziemy żałować. 


Książka: Papierowe Miasta


Szczerze mówiąc na początku nie byłam przekonana do tej książki. Może dlatego, że nie lubię czytać i oglądać rzeczy, które są 'na topie' w ostatnim czasie. Wolę wyszukiwać mniej znanych książek, które ( potwierdzona informacja) są czasem sto razy lepsze.
Ale jednak się zdecydowałam i kupiłam Papierowe Miasta. Dlaczego? Bo bardzo podobają mi się inne książki Johna Greena. Ale tylko książki, bo ekranizacje nie podbijają mojego serca.

Quentin Jacobsen, dla przyjaciół Q, od zawsze czuł coś do swojej przyjaciółki wspaniałej i szalonej Margo Roth Spiegelman. Ich znakomity kontakt z dzieciństwa się zepsuł ( co jest dość popularnym motywem w wielu książkach i filmach). Pewnego wieczoru niespodziewanie przez okno chłopaka wchodzi Margo w stroju Ninja. Nie było to nic dziwnego, bo to nie był jej pierwszy raz, gdy robiła coś dziwnego. Wciągnęła Q w niezły bałagan i nagle zniknęła. Teraz zadaniem chłopaka jest ją odnaleźć podążając za wskazówkami, które zostawiła.

Książka sama w sobie jest bardzo fajna, fabuła ciekawa i przyjemnie się ją czyta. Jednak według mnie za długo trwa akcja poszukiwawcza Margo. Autor mógłby ją trochę skrócić, bo pod koniec robi się nudno. Na podstawie przeżyć i przemyśleń bohaterów dowiadujemy się, że ludzie są w zupełności inni niż sądzimy.

Piosenka: Deps X Mdoom- Kwiaty

Oczy to kwiaty rozsypane na niebie, widzę w nich siebie
Upadam razem z nimi, opada razem z deszczem



Kosmetyk: Nivea Mleczko Oczyszczające
        Nivea Tonik Łagodzący
            Soraya Care&Control 3w1



xoxo





7 komentarzy :

  1. Ta książka z pewnością by mnie wciągnęła. Może pobiorę pdf'a :D

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten film jak książkę :))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka jak najbardziej w moim stylu ! :)

    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Papierowe miasta uwielbiam :)
    http://faashionpashion.blogspot.com/2015/09/38.html mogłabys poklikac u mnie ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Opis filmu bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy film o Keith oglądałam, świetny! Również polecam :)
    Papierowych miast nie czytałam (może dlatego, że mam teraz natłok lektur przed maturą...:x)
    Pozdro! :)

    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Film oglądałam 2 albo i 3 razy, bardzo fajny :))
    A książkę mam w planach przeczytać.. :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka