sobota, 26 września 2015

Be creative!

 Kreatywność to coś co każdy z nas powinien mieć, Powinniśmy ją cały czas rozwijać i bawić się nią. Gdy byliśmy dziećmi wszyscy wycinaliśmy, lepiliśmy, przyklejaliśmy. To wszystko właśnie rozwijało naszą kreatywność i zdolności manualne. 
A teraz? Co robić gdy już jesteśmy 'za duzi' na lepienie z plasteliny. Książka "Książka pod tytułem" jest znakomitym wyborem. Dlaczego? Bo daje możliwość rozwinięcia skrzydeł. Nie ma w niej zadań, które każdy zinterpretuje tak samo. Są takie, że każda książka, w zależności od posiadacza będzie inna. I to chyba jest najlepsze w "Książce pod tytułem".



xoxo


9 komentarzy :

  1. Ja również mam swoją 'książkę pod tytułem" :) JEST ŚWIETNA!!! gorąco wszystkim polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie kupie :) Olu zrób więcej postów o tym, co polecasz. Będe czekac ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A miałaś 'zniszcz ten dziennik'? Również taki fajny?

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście klikam i pomagam : 13,84$
    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie w nowym poście szortów i bluzki oraz baner Shainside?
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. poklikałam!:)

    Zapraszam do mnie, jesli podoba Ci sie moj blog, zaobserwuj - odwdzięczę sie :) twoimioczami.blogspot.com - nowy post wraz z KONKURSEM - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie kupię ! :)

    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Robisz świetne posty , a ten jest na prawdę mega ;* obserwuje i miło gdybyś Ty również ;* :* justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka