niedziela, 13 grudnia 2015

CO KUPIC NA SWIETA?






Co kupić na święta?~ chyba każdy z nas zadaje sobie takie pytanie. Nie ważne dla kogo to będzie prezent. Babci, mamy, taty, dziadka, chłopaka, przyjaciółki. Zawsze jest z tym problem. Nawet jak ma się już pomysł to zawsze jest obawa, że prezent się nie spodoba lub coś nie wyjdzie. Są oczywiście prezenty 'oklepane', ale wydaje mi się, że prezentem powinno być coś wyjątkowego. Coś co albo kojarzy nam się z tą osobą, lub czego od zawsze ona pragnęła.

Przedstawię wam tu teraz listę prezentów, które znajdują się w worku tych oklepanych, ale część z nich jest na prawdę godna nazywać się prezentem.

1. Słodkie piżamy

2. Słoiczek" reason why i <3 u"


3. Świeczka


4. Zestaw do kąpania 



5. Podaruj swój czas

Gdy nie masz zbyt wiele pieniędzy na prezent, albo chcesz zrobić coś oryginalnego i nienamacalnego to 'bileciki' będą idealne! Co to za bileciki? To zwyczajne kawałki papieru, ładnie ozdobione z napisem. Każdy napis symbolizuje czynność, którą osoba dostająca prezent będzie mogła wykorzystać. np masaż, obiad, wspólna kolacja, wyjście do kina, śniadanie do łóżka.




6. Ulubione słowa + zdjęcie i papier = oryginalny wycinany obraz na ścianę.
Custom phrase mat board—so cute!

7. Zimowa kula śnieżna
8. Zdjęcia, zdjęcia i jeszcze raz zdjęcia.
9.Muzyka
Muzykę kocha każdy. Dlatego dobrym prezentem będzie również płyta ulubionego wykonawcy lub głośnik.
10. Czas i nasza obecność.
To one najbardziej cieszą bliskich. Czasem nawet kilka chwil spędzonych z najbliższą osobą będzie o wiele lepsze niż najwspanialszy prezent!

I to już by był koniec listy. Mam nadzieję, że spodobały wam sie moje pomysły i znajdziecie w nich coś dla swoich bliskich.





*Zdjęcia zostały pobrane z grafiki google.pl

14 komentarzy :

  1. ciekawe pomysły :) Jednak ja juz kupiłam całkiem inne rzeczy :)
    slodkieslokdieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za aktywność na moim #ddob<3 Masz świetnego bloga, oby tak dalej, na pewno jeszcze tu zajrzę.
    Pozdrawiam!

    http://neverwithoutglasses.blogspot.com/ obs?

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatne pomysły, ja już prezenty mam wybrane :D

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. tak tak tak! dajcie mi to wszystko ♥
    http://swiat-weni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysły,ale najbardziej urzekł mnie numer 5.Genialne.:D
    Zapraszam do mnie.:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujące pomysły. Moim zdaniem zdjęcia i różne pamiątki mają w sobie najwięcej uroku.

    in-my-fake-mind.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Oprócz tych rzeczy, które wymieniłaś ja lubię kupować też książki, albo jakieś odjazdowe skarpety jako prezenty :D Pozdrawiam Julka ! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze dorzuciłabym książki :D Ale Twoje pomysly tez sa fajne, zwlaszcza te niematerialne/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe pomysły. Szczególnie podoba mi się własnoręcznie zrobiona kula! <3
    Pozdawiam i zapraszam, Czarna Kawaa ☕

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję, świetny blog i pomysły , a najbardziej te DIY,
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki fajny świąteczny wpis , zestaw do kąpieli to dobry pomysł :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pomysły :) Ja zwykle nie mam problemu z wyborem prezentów dla moich bliskich, zawsze wiem co im podarować :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka