wtorek, 1 grudnia 2015

December evenings +DIY

Dzisiaj oficjalnie rozpoczął się grudzień, czyli do świąt coraz bliżej! W tym roku już od tygodnia czuję świąteczny klimat, co jest dosyć absurdalne w porównaniu z ubiegłymi latami. Jednak nie odbieram tego jak negatyw, a wręcz przeciwnie.
No ale wracając do tematu. Mam bardzo dużo planów na ten miesiąc i mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować. Spora część jest związana z blogiem, więc możecie czekać na nowości.
Zimno coraz bardziej zaczyna nam doskwierać, więc wieczorem jedyna rzecz, której większość z nas pragnie to herbata, kakao, dobra książka i ciepły kocyk. To must have na grudniowe dni.  Przygotowałam dla was kilka zdjęć relacjonujących niektóre moje wieczory. 









A na koniec mam dla was DIY. Kalendarz adwentowy to coś co zawsze chciałam mieć co roku ( tak w ubiegłym również) męczyłam mamę, żeby mi go kupiła. Raz był to taki typowy z czekoladkami, a innym odrywane karteczki. W tym roku postawiłam na coś kreatywnego i sama stworzyłam mój kalendarz, który możecie zrobić również wy! Zachęcam, bo nie zajmuje to dużo czasu, a naprawdę bardzo ładnie wygląda.













9 komentarzy :

  1. chciałabym tą księgę stylu :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W tamtym roku w ogóle nie przeżywałam nadchodzących świąt, a w tym roku czuję się jak dziecko czekające na Mikołaja.:)
    Super kalendarz, gratuluję pomysłu!♥
    http://julia-weronika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia i genialny pomysł na ten "kalendarzyk"! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  4. ojaaaa ale ładne <3

    _____________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaa jakos nie czuję świąt jeszcze :/ Zawsze wciągam się w ten cały klimat dopiero, gdy spadnie śnieg :/ Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety przez brak śniegu nie czuję świątecznego klimatu :c
    A co do DIY.. CUDOWNE! Sama chętnie zrobię takie u siebie w pokoju! <3
    www.czarnakawaa.blogspot.com ----> Zapraszam! ☕

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak ,grudniowe wieczory są najlepsze :)

    zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com x

    OdpowiedzUsuń
  8. świente DIY. :)
    to prawda, ciepłe napoje to must have, ale nie grudnia, tylko całej zimy. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka