niedziela, 24 stycznia 2016

Perfect Morning!




Ciężkie poranki... Każdy z nas zna to uczucie, gdy chętnie by sobie jeszcze pospał, jednak nie ma takiej możliwości i musi wstać z cieplutkiego łóżka. Źle zaczęty poranek, to zły dzień więc sprawmy, by były one dobre!
Jaki jest sposób na idealny poranek?


Po pierwsze to nie wstać lewą nogą! A jak już musicie nią wstać to wsadźcie ją od razu do ciepłych kapci. Rano przeważnie podłoga ma niższą temperaturę, niż przestrzeń pod naszą kołderką. Nikt nie lubi dotykać czegoś zimnego. Zadbajmy więc o to, żeby nasze stopy miały ciepło.


Kolejną rzeczą jest orzeźwiający prysznic. Ja w zależności od pory roku biorę zimny albo ciepły. Zimą zdecydowanie wybieram ciepły, który mnie odpręża. Uwielbiam stać pod strumieniem wody i czuć wodę spływającą na mnie kaskadami. Latem lepszą opcją jest wybranie chłodnej wody. Dzięki temu nie będzie nam tak gorąco przez cały dzień. 
Nie zapomnijmy również o dobraniu odpowiednich żeli pod prysznic. Ja zawsze wybieram te, które pachną owocami. Moimi ulubionymi są leśne. 


Dzień bez kawy, to nie dzień. Oczywiście nie można brać tego dosłownie i pić kawę nałogowo. Jednak mała czarna z mlekiem z rana to idealny sposób i na rozbudzenie i poprawę humoru. Sprawdzone i przetestowane! 
Od zawsze lubiłam kawę. Zwłaszcza tą świeżo mieloną. Ale chyba bardziej od jej smaku uwielbiam jej zapach. Mogłabym przesiadywać całymi dniami w kawiarniach i zachwycać się zapachem ziaren. 
Po kawie zawsze jest czas na śniadanie. I nie zapominajcie o nim! Na pewno wiecie, że śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia... Ale uwierzcie mi to prawda. Sprawdziłam to na własnym przykładzie i od kiedy jem pożywne śniadanie rano, cały mój dzień przebiega inaczej. Lepiej. Spróbujcie, a na pewno nie pożałujecie. 



Po śniadaniu jest czas na to, żeby się pomalować, uczesać i doprowadzić do porządku. Chyba, że jest to sobota to wtedy wracam do łóżka i tam staram się spędzić cały dzień.

xoxo
Snapchat: xoxo2301

18 komentarzy :

  1. Mi nie przeszkadza, jeśli stanę na zimną podłogę, lewą nogą nie wstaję, najwyżej staczam się lewą stroną ciała. Wiadomo, dzień bez przytulenia podłogi jest dniem straconym. Prysznice biorę wieczorami, lepiej mi się po nich zasypia, a początek dnia bez herbaty jest dla mnie nie do przejścia.

    Pozdrawiam, Kat de Wolf
    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze wstaje lewą nogą. I tak mam dobry dzień. Jestem pozytywną osobą, wiec może dlatego. Nie lubię kawy ; D
    Pozdrawiam. wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie lubię tego uczucia , jak się wstaje ciepłym a takie zimno jest na zewnątrz .Kawa też jest u mnie podstawą , ratuję mi życie :)

    dociax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie! Pożywne śniadania to podstawa. :)

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie zimna podłoga ;/ to masakra :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie idealny poranek zaczyna się od kawy, później jeszcze jednej kawy, ewentualnie naleśników i kawy :3 Czasem wystarczy też dobra książką, czytana pod ciepłą pierzyną, by dzień był dużo lepszy :3 Zapraszam Julka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne puchowe kapcie:) Dokładnie w tym momencie piję kawkę (dzisiaj już 3 - taka moja podniebienna słabość) dokładnie z tego kubka, który znajduje się u Ciebie na fotografii:) Zapraszam do siebie: www.blacklady.blogujaca.pl Pozdrawiam, Justyna

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie zawsze rozpoczyna się od kubka kawy ;)
    Obserwujemy?
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tam :) dobrej kawy nigdy za wiele ;) czarna z rana to mój legalny narkotyk :) potem kilka kaw w dzień i mogę żyć :) co do zimnej podłogi... właśnie mnie to zimno pobudza do działania, jak bym włożyła swoje stópki do ciepłych kapci to... pewnie bym znów klapnęła się do łóżka spać ;)
    pozdrawiam

    Vivi
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK |

    OdpowiedzUsuń
  10. powiem ci ze masz niezła ilosc kosmetykow
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze uwielbiam zacząć od pysznego śniadanka! Zawsze poprawia mi to humor :D
    No i oczywiście słucham przy tym swojej ulubionej muzyki - najlepszy rosweselacz.
    http://edytaduszynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie! Po prostu genialne!

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jakby co to zaobserwuj i daj znać u mnie, a się odwdzięczę! :)

    http://ola-watala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia, masz strasznie przytulny pokój, uwielbiam takie wnętrza :)
    obserwuję, www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie uważam, że Dzień bez kawy to zły dzień. Ja kawy nie pije ;) A jak już to rzadko i to bardzo. Wolę inkę ;)
    I uważam, że nie ma czegoś takiego jak idealny poranek ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne sposoby na udany poranek (chociaż ja kawę piję rzadko :))
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł ;) Chyba od dzisiaj zacznę tak robić :3

    http://swiat-wedlug-megan.blogspot.com/

    Dzięki za odwiedziny na blogu :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy post - dzięki temu czytelnicy mogą Cie lepiej poznać ;)
    Obserwuję i gorąco pozdrawiam
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. A mi zimna podłoga bardzo przeszkadza, dlatego też zainwestowałem o ogrzewanie podłogowe na podczerwień. Z reguły jestem zmarzluchem, ale dzięki temu rozwiązaniu czuje znaczny komfort fizyczny. Lubie też grube dywany, ale sam dywan to nie wszystko!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka