sobota, 13 lutego 2016

Valentine's day !


Już jutro walentynki! Przygotowaliście już coś na ten dzień? A może jesteście w gronie tych, którzy jeszcze nie mają planów na ten dzień. (Jak ja).
Według mnie powinni go świętować wszyscy. Osoby w związkach, ale również single. Dlaczego tak uważam? Bo to dzień miłości. A miłość tak naprawdę jest wszędzie. 
Właśnie z okazji tego święta mam dla was kilka filmów, książek, piosenek i pomysłów na spędzenie tego dnia w bardzo fajny sposób. Odsyłam was również do mojego wpisu z tamtego roku, w którym opisałam mój poprzedni Dzień Świętego Walentego!

FILM:
Filmów o miłosnej tematyce jest w internecie bardzo dużo. Dramaty i komedie możemy spotkać na każdym kroku. Przyznam się, że jestem wielką fanką dramatów i obejrzałam większą ich część. Przynajmniej z tych dobrych. Po obejrzeniu takiej ilości filmów ciężko mnie zadowolić. Przedstawię wam tutaj te, które szczególnie zapamiętałam. 
1. Do utraty sił
2. Najdłuższa podróż
3. Safe haven
4. Słodki listopad
5. Nietykalni

KSIĄŻKA:
Jestem wielką fanką książek. I może to już wiecie, albo nie, ale pochłaniam je garściami. Dosłownie. Mam swój ulubiony gatunek i boję się, że niedługo zabraknie mi już książek z tej kategorii. New Adult to coś w czym się zakochałam i jest stworzone idealnie dla mnie. Historie z życia wzięte, z tragiczno-miłosnym wątkiem. Połączenie znakomite.

Książki, które zapamiętałam?
1. Maybe Someday - polecam każdemu. Już na początku zawładnęła moim sercem. Pokazuje, w dosłowny sposób, że oceniania czegoś po wyglądzie nie służy innym.
2. Seria Oddechy - kolejna seria, która powala na kolana. Jeśli jeszcze jej nie przeczytaliście, to macie czego żałować.
3.Love, Rosie- A może oglądaliście już film na podstawie tej wspaniałej książki? Nie zachwycił was? Nie macie czego żałować, bo książka jest tysiąc razy lepsza. Pisana jest w fornie listów, sms'ów i e-maili. Ale mimo to znamy każdy ruch bohaterów. Wielkie gratulacje dla autorki, bo mało kto da radę w taki sposób napisać tak wielkie dzieło.

Wydaje mi się, że te trzy książki mają w sobie coś niesamowitego. Każda jest inna, ale mają w sobie coś co je łączy. Gdy je przeczytacie, na pewno odnajdziecie ten szczegół.


Nie chcecie czytać, ani oglądać? W takim razie polecam wam tradycyjny sposób, który na pewno zagości u bardzo wielu osób. Domyślacie się co to jest?
Lody, jedzenie, chusteczki, smutna muzyka. Znacie ten scenariusz? Każdy go kiedyś przeżywał. Na ten czas polecam czekoladę Może pieniądze szczęścia nie dają, ale można za nie kupić czekoladę, która nam je da.

Na koniec życzę wam szczęśliwych Walentynek. Piszcie w komentarzach jak wy spędzacie ten dzień. Może macie jakieś propozycje dla innych?


xoxo

Snapchat: xoxo2301

7 komentarzy :

  1. Ja za to dzisiaj postawiłam na komedie oraz bajki ! Sex taśma, Zaplątani, Kraina Lodu i Pierwszy raz. Do tego pizza i czas spędziłam wspaniale :D Dla singla walentynki nie muszą być smutne, haha.
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam serię oddechy, najlepsze książki <3
    Love Rosie też czytałam,ale już dawno i średnio pamiętam co tam było. Muszę chyba jeszcze raz przeczytać. Co do filmów, to żadnego z nich nie oglądałam, bo rzadko oglądam filmy :)
    Obserwuje :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/02/codzienna-rutyna.html

    OdpowiedzUsuń
  3. osobiście nie uznaję tego 'święta', ponieważ nim nie jest, a o ukochanych osobach powinniśmy pamiętać zawsze :) walentynki to po prostu jedna wielka komercja, niestety.
    jednak co do postu to świetny, osobiście nie czytałam Love Rossie, ale oglądałam film, nie był w moim guście, ale miło się oglądało, z reszty wypisanych nie miałam styczności, ale na pewno skorzystam z tej listy.
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama obecność ukochanej osoby w ten dzień wystarcza❤

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękna stylizacja!
    Bardzo podobają mi się Twoje buty! :)
    Mój blog♥
    Zapraszam, zaobserwujesz jeśli się spodoba? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz^^
    obserwuję jako #66, zapraszam do siebie na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka