sobota, 19 marca 2016

5 codziennych kosmetyków


Dla niektórych pełny makijaż to codzienność. Idealnie wykonturowana twarz, ukryte wszystkie niedoskonałości, wyraziste usta. Od zawsze zastanawia mnie to ile czasu zajmuje im wyjście z domu. Albo jak wcześnie muszą wstać, żeby zdążyć na 8 do pracy, czy szkoły.
Ja należę do tych osób, które wstają jak najpóźniej się da i najzwyczajniej w świecie nie mają na nic potem czasu. Mój typowy poranek? Budzik dzwoni o 6.40. Mówię sobie: ,,Ola! Dawaj! Wstań i się wyszykuj. Wyprostuj włosy, pomaluj się, wybierz jakieś fajne ubrania!" Niestety na tym mówieniu się kończy, bo potem zasypiam po raz drugi i budzę się o 7.05, gdy zawoła mnie mama. Tak więc na "Perfect Morning Routine" nie ma co liczyć.
Do szkoły chodzę w nieogarniętych kręconych włosach, niewielkiej ilości tuszu, korektorze i jak szybko uwinę się z ubieraniem, to bronzerem. Na inne rzeczy zazwyczaj nie mam czasu. Ale jego brak to też tylko wymówka, bo po prostu nie chce mi się stać przed lustrem pół godziny. Zwłaszcza o 7 rano!
Nie mam problemu z tym, żeby wyjść do ludzi bez makijażu. Wiadomo nie wyglądam wtedy zachwycająco, ale hej! nikt nie wygląda olśniewająco cały czas. Każdy z nas ma: Bad Face Day!
(niektórzy tak jak ja, mają go częściej)
Ale przychodzą takie chwile, gdy mówię: "Chyba dzisiaj jest ten dzień, gdy wypadałoby wyglądać jak człowiek". Zdarza mi się to zazwyczaj w niedzielę, święta i przed jakimiś ważnymi uroczystościami, konkursami czy zdjęciami. No i wtedy znajduję ten czas, by poświęcić go tylko i wyłącznie makijażowi.
Ostatnio uzupełniłam moją szafkę z kosmetykami, o kilka rzeczy, które już dawno chciałam kupić i między innymi dlatego piszę dla was ten post.


 1. Pędzle
Według mnie pędzle są bardzo ważną rzeczą, przy wykonywaniu makijażu. To nimi nakładamy kosmetyki na twarz. Zadbajmy więc, żeby był one dobre jakościowo. Najlepsze są te z naturalnego włosia. Ja używam pędzli Hakuro. Dostałam je od przyjaciółek w prezencie na urodziny i jestem z nich bardzo zadowolona. Są bardzo delikatne i doskonale rozprowadzają podkład, eyeliner, cień czy korektor. Po tym, jak je przetestowałam, nigdy nie zamienię ich na inne!


2. Eye primer
Baza pod cienie to ostatnimi czasy moje must have! Mimo, że cieni nie używam często, jest ona moim częstym gościem. Dlaczego? Bo dzięki niej moje kreski trzymają się cały dzień! Nie muszę się martwić, że cała powieka zaraz będzie czarna. Dzięki temu specyfikowi wszystko utrzymuje się na swoim miejscu.  Ten z Revlony Photoready, ma to do siebie, że bardzo fajnie się do rozprowadza. Jest on w formie pędzelka, z którego wypływa baza. Jeżeli jeszcze go nie macie, to nie macie na co czekać!


3. Paletka do konturowania 
Konturowanie stało się bardzo popularne w ostatnim czasie. Każda z nas chce, by jej twarz wyglądała tak jak u Kardashianek! Jest to bardzo proste. Wystarczy wam bronzer i rozświetlacz. W paletce z Make Up Revolution macie jedno i drugie i to w kilku odcieniach. Ja używam jaśniejszych do delikatnego podkreślenia, a gdy chcę zaszaleć i zrobić mocniejszy makijaż używam tych ciemniejszych. Produkt jest bardzo wydajny i posiada bardzo mocny pigment. Wystarczy odrobina, by był widoczny na skórze. 


Tutaj mam drugą paletkę, także z Make Up Revolution. Jednak w tej mamy dodatkowo róż, a produkt jest w formie sypkiej. Nie potrafię stwierdzić, która podoba mi się bardziej. Wydaje mi się, że to zależy od dnia.

4. Konturówka do brwi
Skoro była paletka do konturowania twarzy, to nie może zabraknąć tej do brwi. Dostałam ją jako gratis do zamówienie i jestem z niej bardzo zadowolona. Sprzedawca idealnie trafił z odcieniem. W zestawie są dwa pędzelki i produkt w formie sypkiej i kremowej. Nie ma żadnych problemów z aplikacją i bardzo ładnie się prezentuje.


5. Pomadka
Dopełnieniem wszystkiego są usta. Ich kolor zależy od wszystkiego. Sytuacji, humoru i tego co jest pod ręką. Na codzień używam EOS'a lub pomadki w naturalnych odcieniach. Ale gdy chcę podkreślić mój jednolity look stawiam na czerwień i inne mocne kolory. Dodają one elegancji i wyrzucają nudę z naszego stylu.

xoxo
Snapchat: xoxo2301

12 komentarzy :

  1. lovely
    http://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałam wypróbować właśnie tę paletkę do konturowania i być może to zrobię.
    również uważam, że pędzle są ważną częścią w robieniu makijażu. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się jeszcze nie maluję, ale kiedy moooże zacznę, to ograniczę się do jak najpotrzebniejszych rzeczy :D A pomadka będzie numerem jeden!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. TEZ UZYWAM TYCH KOSMETYKOW I UWAZAM ZE NADAJA MAKIJAZOWI SWIEZOSCI! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham te kosmetyki. Obserwuje i zapraszam do mnie!! http://jullla21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze stawiam na mocniejsze usta, ale wiosna daję mi same jasne barwy :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post
    Zapraszam do mnie http://jullla21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie każda chce wyglądać jak kardashianka, dla mnie to żadne autorytet tylko zwykła ... z grzeczności wykropkuję.
    Do szkoły konturowanie twarzy? Czy ty nie przesadzasz? I czerwona szminka dla nastolatki? Czerwień jest dla kobiety dorosłej, nie nastolatki.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka