czwartek, 19 maja 2016

Take a break!


Czasem przez nadmiar obowiązków, zadań czy nauki dochodzimy do momentu, gdzie nie mamy na nic siły. Nasze przewody się przegrzały i po porostu nie myślimy. Powiem wam, że byłam w takiej sytuacji.
Praktycznie od końca września moją codziennością stała się nauka. Ale nie taka z bieżących lekcji, tylko do konkursów. Tak jakoś wyszło, że dostałam się z kilku przedmiotów, gdzie już z jednym jest ciężko. Powiem szczerze, że trochę mnie to przerosło, ale nie poddałam się. Gdy w marcu konkursy się skończyły i myślałam, że wtedy zasłużę na upragniony odpoczynek, uświadomiłam sobie, że za chwilę egzaminy, więc trzeba było znowu się uczyć.
I tak właśnie odzywam się do was po moich dziewięciu dniach odpoczynku. Nie odzywałam się do was przez ten czas, bo musiałam odpocząć. Wyczyścić umysł, by zrobić miejsce na nowe pomysły, wiedzę i doświadczenia. Chyba po raz pierwszy w tym roku szkolnym odpoczęłam i nabrałam chęci do wszystkiego.


Pamiętajcie o tym, że jest coś takiego jak przerwa. Ja o tym zapomniałam i tłumaczyłam sobie, że nie mam na to czasu. To była tylko wymówka. Gdybym chciała, na sto procent znalazłabym ten czas. I wierzę, że wy też go znajdziecie!
Uwierzcie mi, że kilka dni oderwania się od wszystkiego, spędzenie czasu ze znajomymi, da wam tak wielkiego i pozytywnego kopa, że od razu nabierzecie chęci do życia!



Sukienka: Zara
Kurtka: Cropp
Buty: SUPERSTAR


12 komentarzy :

  1. Moja przerwa dopiero się zaczęła. Wczoraj skończyły mi się matury, a przez cały rok nauka i nauka, pod koniec kwietnia już nie wyrabiałam, dlatego ostatni tydzień kwietnia był przerwą. A w tej chwili zbieram energię, żeby pójść do pracy, bo nie mam zamiaru tych ponad 4 miesięcy spędzić na odpoczywaniu ;p

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo.. :) Zazdroszczę najdłuższych wakacji w życiu!
    Ja właśnie też muszę zacząć coś planować na wakacje, bo mimo, że chcę w nie odpocząć to wizja spędzenia dwóch miesięcy przed komputerem, albo na kanapie nie brzmi zbyt zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja taki odpoczynek mam od roku, a i tak czuje, że muszę odpocząć.
    Chciałabym już sierpień i wyjechać ;)
    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chce juz wakacje i wreszcie moj wyjazd!
    swietne zdjecia jak i outfit :)

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwony przyciąga uwagę, nie da się przejść obojętnie wobec tego wpisu :)
    bioollife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze trzeba gdzieś znaleźć czas na odpoczynek, masz rację.
    Sama muszę w swoim rozbudowanym czasie się do tego zabrać haha
    Pozdrawiam :)
    Lovett Lov

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat teraz, gdy trzeba poprawiać oceny zrobiłam sobie przerwę i powiedziałam, że dosyć. Bo naprawdę nie da się ciągle robić wszystkiego perfekcyjnie. Świetny post, masz ciekawy styl pisania!
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny look, piękna i kobieca sukienka, kliknięte.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, każdemu czasami przyda się taka przerwa żeby nabrać sił i motywacji ;) A już niedługo wakacje! :D
    Śliczne zdjęcia :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz będę miała dłuugą przerwę.. koniec matur. Ale moja motywacja wciąż jest i tyle sił chyba nigdy nie miałam ;)

    klajf.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  11. kliknęłam oczywiście.
    zdjęcia są cudowne. :) co do postu, to tak, odpoczynek jest bardzo ważny. ja od września również nic nie robiłam, tylko się uczyłam i niestety muszę jeszcze trochę, ale już za 9 dni wystawiają nam oceny i upragnione wakacje się rozpoczną! :)
    dobrze, że wypoczęłaś, pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka