wtorek, 14 czerwca 2016

Who are we ?


Kim tak naprawdę jesteśmy? Kogo widzimy każdego dnia spoglądając w lustro?
Coraz częściej zauważam, że wcześniej nie robiłam wielu rzeczy bo: 'co ludzie pomyślą?' Może nie było tego, aż tak wiele, bo z reguły jestem osobą, która robi wiele dziwnych rzeczy, ale liczy się sam fakt.
Wydaje mi się, że z czasem dorosłam do tego, żeby robić to co uważam za słuszne, a nie to co powinnam. Chcę się zachowywać jak 5-letnie dziecko- to to robię. Chcę zrobić makijaż jak Kardashianki- to go robię. Chcę iść na karuzelę dla dzieci- idę.
Dlaczego mam nie robić tych i wielu innych rzeczy? Bo nie wypada?

Zastanawiałam się ile różnych twarzy przybieramy każdego dnia.
Rzeczywistą, gdzie siedzę niepomalowana w dresie w pokoju i słucham muzyki. Spotykam się z przyjaciółmi i nie ograniczam się w żadnym stopniu. Jestem po prostu sobą.
Aktualną, czyli po prostu leżącą przed laptopem pod kołdrą. Myśląc o nadchodzących wakacjach słuchając G-Eazy'ego w słuchawkach.
Idealną, nieświadomą swoich wad. Żyjąc w przekonaniu, że nie ma lepszych od nas, a niedoskonałości nas nie dotyczą. Zgodnie z wyobrażeniem tego jakimi chcielibyśmy się stać.
Odrzuconą, czyli taką, która nam nie przypadła do gustu.
I wiele wiele innych. Tylko nie zdajemy sobie sprawy, że co chwilę je zmieniamy.







7 komentarzy :

  1. looking smart.
    New post
    http://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy chyba ma takie rozmyślenia :)
    Bardzo ładne zdjęcia!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia super!
    Zapraszam do mnie
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, bardzo ładne zdjęcia :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję i zapraszam do mnie :
    http://klassandglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozwól, że odpowiem na pytanie "Who are we?" w języku angielskim, żeby lepiej brzmiało: We are everything and nothing. We are powerful and powerless. We are who we are - the people that can change everything just by their mind.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka