wtorek, 19 lipca 2016

I say stop!


Nie wiem co się dzieje ze mną przez ostatnie dni, ale pociesza mnie fakt, że nie jestem sama. Wiecie jak wygląda mój cały dzień? Wstaję, jem, sprzątam i idę dalej spać. Po drodze siedzę cały dzień na telefonie lub laptopie i tonę w kolejnych odcinkach Dr House'a.


Czy tak chcę spędzić całe wakacje? Czy o takich 'wypoczynku' marzyłam przez dziesięć miesięcy roku szkolnego? Nie! Koniec z tym. I jeżeli twoje dni też tak wyglądają to też masz z tym skończyć.
Zrób coś ciekawego. Może zacznij uprawiać sport. Idź na rolki lub rower. Najlepiej z przyjaciółmi, bo to zawsze coś innego niż siedzenie w domu. Jedźcie razem nad jezioro, a może wybierzcie się na zakupy, czy do kina. Możliwości jest wiele. Głównym powodem dlaczego tego nie robimy jest LENISTWO!


Poza tym, że nic produktywnego nie wychodzi z naszej codzienności i mimo wielu godzin snu dalej jesteśmy zmęczeni, to nie ma w tym nic złego prawda? Kto nam przecież zabroni spać do piętnastej, jeść obiad na śniadanie. Oczywiście, że nikt, ale nasze samopoczucie się zmienia. I to na gorsze. Widzę to sama po sobie. Nie mam chęci do niczego. By wyjść z domu, wypić kawę z przyjaciółmi...

Nie traćcie czasu na nic nie robienie, bo pod koniec sierpnia się obudzicie i nagle byście chcieli zrobić tyle rzeczy, ale nie starczy wam czasu. Zacznijcie już teraz!







!

8 komentarzy :

  1. Super motywacja. :)
    Zgadzam się z tobą w 100%.
    http://agdik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uśmiechnij się:D co tak smutno:D

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie.
    od tego przecież są wakacje, żeby robić rzeczy na które normalnie nie mialibyśmy czasu w czasie roku szkolego, między innymi tripy czy wyjazdy na rózne festiwale
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. pozdrawiam piątkowo i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz ;)
    Masz rację, żeby zacząć robić coś teraz. Ja przez ten tydzień zupełnie nic nie robiłam i tak już zleciał.

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylówka - bardzo lubię, kiedy dziewczyna ma na sobie po prostu koszulkę i spodnie, jakoś tak jest to dla mnie seksowne. Osobiście mam też wielką słabość do czarnych spodni - prawie nie ma kobiety, na której czarne spodnie, a zwłaszcza jeansowe, leżałyby źle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie traćcie czasu na nic nie robienie

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka